סיכום יורוליג שבועי

0 0
Read Time:3 Minute, 10 Second

 

כתב : איתן שחור

משחקי המחזור:
צסק”א מוסקבה – גראן קנאריה 107 – 85
לאחר פגרה של שבוע, צסק”א מוסקבה אירחה באולמה הביתי את גראן קנאריה – שהגיעה למשחק אחרי 11 הפסדים רצופים! צסק”א שלטה לאורך כל המשחק ללא בעיות, והבטיחה עלייה לרבע הגמר עם עזרה של סרחיו רודריגז (18 נק’, 8 אס’) יחד עם וויל קלייבורן (17 נק’, 7 ריב’). בשורותיה של הספרדית בלט קים טילי (13 נק’).

אנדולו אפס – אולימפיאקוס 75 – 65
אולימפיאקוס, שנמצאת במצב רע אחרי ההפסד למכבי וההפסד הטכני בדרבי ביוון, הגיעה לטורקיה כדי לחזור לקצב. בסיום הרבע הראשון היא הובילה בארבע, אך מתחילת הרבע השני היא התחילה לאבד את זה – במיוחד בחלק ההתקפי עד לסיום המשחק. מי שהוביל את אנדולו לניצחון הוא אדריאן מואמר הצרפתי (12 נק’, 8 רי’), סטרלנייקס (14 נק’, 5 רי’) שיחק טוב אצל דיוויד בלאט.

מילאנו – מכבי תל אביב 87 – 83
הנציגה ישראלית ביורוליג הגיע למשחק חוץ קשה וחשוב. המשחק רץ בקצב טוב לאורך כולו, אך בסופו מכבי שילמה את המחיר עקב הופעה נדירה של מייק ג’יימס (19 נק’, 5 אס’, 5 רי’) ושל ברוקס (16 נק’, 7 רי’). מי שבלט אצל הצהובים הוא וולביקין (20 נק’) , רול (16 נק’) ואובראיינט (14 נק’ – 10 מהם ברבע הראשון, 8 רי’)

ברצלונה – באסקוניה 77- 67
המשחק בין הקבוצות הספרדיות היה חשוב מאוד, במיוחד לבאסקוניה, אבל לפי היכולת הייתה פשוט לא טובה. המשחק היה לטובת ברצלונה לאורך כל המשחק, הרבע הראשון נגמר בתוצאת 22-9 לבארסה! ברצלונה שלטה לאורך כל המשחק עד לסיומו, סרפין בלט אצל הבאסקים (15 נק’ – כולם במחצית השנייה, 6 רי’) ושילדס (18 נק’) בלט בצד השני.

דרושפאקה – פנרבחצ’ה 75 – 97
המשחק של שני הטורקיות התקיים באולמה הביתי של דרושפאקה והוא הפגיש את שני קצוות טבלת היורוליג, פנרבחצ’ה פתחה חזק את המשחק והובילה ב-14 נקודות בסיום הרבע הראשון וכך למעשה היה נראה כל המשחק. עלי מוחמד (16 נק’, 4 אס’) הוביל את פנר לניצחון יחד עם גודוריץ’ (16 נק’, 5 רי’), בצד השני בלט מייקל אריק (14 נק’, 6 רי’)

ז’לגיריס – בודצ’נוסט 84 – 76
ז’לגיריס אירחה באולמה הביתי את בודצ’נוסט למשחק של שני קבוצות תחתית, במשחק היה צמוד מאוד עד לרבע הרביעי שבו ז’לגיריס התפוצצה וסגרה את המשחק, מי שעזר לשאראס וחניכיו לנצח הוא דייויס (21 נק’, 8 רי’, 5 אס’) ואצל המונטנגרים בלט נוריס קול (26 נק’).

פנאתינייקוס – חימקי מוסקבה 94- 85
שני הקבוצות שצמודות זו לזו בטבלה במקומות 11 ו- 12 נפגשו בהיכל הרותח באואקה, פאו פתחה בסערה את המשחק וסיימה את המחצית הראשונה עם 65 נקודות! חימקי לא הרימה ידיים אבל לא הצליחה לסיים בניצחון, שני אקסים של מכבי בלטו במשחק – דשון תומאס (25 נק’, 6 רי’) בלט אצל היוונים, ומלקום תומאס (18 נק’, 11 רי’) בלט אצל הרוסים.

ריאל מדריד – באיירן מינכן 91 – 78
באיירן מינכן אירחה את ריאל מדריד למשחק סופר חשוב בשבילה, כדי להגדיל את סיכוייה לעלות לשמינייה הראשונה. המחצית הראשונה הייתה הפכפכה בתוצאה אך בזכות רבע שלישי גדול של הספרדים הם הצליחו להכריע את המשחק ולהבטיח עלייה לשמינייה הראשונה, אנתוני רנדולף (13 נק’, 6 רי’) הוביל את המדרידאיים ובצד השני בארתל (14 נק’, 5 רי’, 4 אס’) הופיע במשחק טוב.

חמישיית המחזור :
ברנדון דייויס -21 נק’, 8 רי’, 5 אס’ (ז’לגיריס קובנה)
מייק ג’יימס – 19 נק’, 5 אס’, 5 רי’ (מילאנו)
נוריס קול – 26 נק’ (בודצ’נוסט)
דשון תומאס – 25 נק’, 6 רי’ (פנאתינייקוס)
מלקום תומאס – 18 נק’, 11 רי’ (חימקי מוסקבה)

מצטיין המחזור :
נוריס קול – 26 נק’ (בודצ’נוסט), אמנם קבוצתו הפסידה לז’ליגיריס אבל נוריס קול הציג משחק אדיר בפן האישי.

מאכזב המחזור :
ויקטור קלאבר (ברצלונה) – קבוצתו ניצחה את באסקוניה אבל ויקטור קלאבר היה על הפנים, היה 24 דקות על המגרש קלע 2 נק’ ולקח 3 רי’ בסך הכל.

מה מצפה לנו במחזור הבא :
במחזור הבא שמינית רבע הגמר תהיה לנו תמונה ברורה יותר, ומספר קבוצות עלולות להבטיח את מקומם בוודאות. מצפה לנו גם קלאסיקו ספרדי – ברצלונה נגד ריאל מדריד (במשחק הקודם זה לא נגמר טוב…) והקבוצה הישראלית שלנו במפעל תפגוש את דרושפאקה בהיכל למשחק שהיא חייבת לנצח!

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ממעללי היד הגדולה

וַיַּ֨רְא יִשְׂרָאֵ֜ל אֶת־הַיָּ֣ד הַגְּדֹלָ֗ה אֲשֶׁ֨ר עָשָׂ֤ה יְהֹוָה֙ בְּמִצְרַ֔יִם (שמות י”ד, ל”א) על ה-NBA ועל (כף) היד הגדולה: אורך כף היד של גבר ממוצע הוא כ-19 ס”מ. מִפתח כף היד (המרחק בין קצה האגודל לקצה הזרת בכף יד פרושה) לאותו גבר הוא גדול מעט יותר – כ-21 ס”מ בממוצע. אבל לרז’ון […]
דילוג לתוכן