ג’ון וול

יוסי
0 0
Read Time:1 Minute, 41 Second

ג’ון וול ודריק רוז, פני הארדוואיי ומיודעינו דורון פרקינס, זו רק רשימה חלקית של רכזים חזקים ומהירים שבכל מהלך בו הם הולכים לסל וזה לא נגמר בפציעה, יש לומר ברכת הגומל. רכז שעושה הכל – לוקח ריבאונד, מוסר אסיסטים, שומר, קולע טוב וחבר נהדר לקבוצה – זה בעצם החלום. לאורך ההיסטוריה לא ראינו המון כאלה, אבל אלו שכן? היו מדהימים בכל רגע בו דרכו על הפרקט.

 

 

לעבור את הקיר / יריב קרן כותב לנו על חזרתו של ג’ון וול, שווה לקרוא

 

 

 

ג’ון וול המקרה הטראגי

 

 

 

המקרה הטראגי עליו אני רוצה לדבר היום הוא ג’ון וול. הבחירה מספר 1 בדראפט 2010 הגיע מאוניברסיטת קאנטקי לליגה הטובה בעולם נבא אחרי שהוא וחברו לקבוצה, דמרקוס קאזינס, היו בלתי ניתנים לעצירה. וול הגיע לליגה ומיד מצא את עצמו מוביל קבוצה שחיפשה מחליף לגילברט ארינאס, רק בלי שימוש בנשק חם. הנה דעה לא פופולרית: כשג’ון וול בריא, מה שלא קרה הרבה, מעטים השחקנים בליגה שיכולים לעצור אותו. ב-573 משחקים בקריירה עד כה וול העמיד ממוצעים של 19 נקודות, 9.2 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים למשחק. על הנייר? שחקן חלומי לכל קבוצה. במציאות? אחד השחקנים הפציעים ביותר שידע המשחק.

 

 

נסו לדמיין את גמר ליגת הנבא

 

 

נסו לדמיין גמר NBA עם בראדלי ביל וג’ון וול בריא. במילים אחרות: כשכוח מתפרץ ויכולת מסירה, יחד עם שלשות באחוזים גבוהים והגנה נהדרת, יפגשו למשל את הספלאש בראדרס המפחידים סטף קרי וקליי תומפסון. לי יש צמרמורת רק מלחשוב על כך. ממש בעונה הקרובה (חמסה חמסה שום בצל) אמור הרכז הנהדר של וושינגטון לחזור לפרקט אחרי שביוני האחרון כבר טען שהוא מרגיש “מוכן ב-110 אחוז לחזור”, אבל אנשי הצוות הרפואי של הוויזארדס שללו את חזרתו לפני פתיחת הבועה.

 

יש שחקנים שכל מה שהם צריכים לעשות בשביל להיות גדולים באמת, זה להישאר בריאים. אני מאמין ש- ג’ון וול הוא אחד כזה, למרות הביקורות, למרות המלעיזים ולמרות הפציעות הקשות והעובדה שהוא כבר בן 30, אנחנו עוד נראה ממנו דברים גדולים. כשהוא יפרוש, מה שנזכור ממנו לא יהיה תחרות ההטבעות ב-2014, אלא משהו הרבה יותר גדול מכך.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ג'יילן גרין

ג’יילן גרין  השחקן הרביעי, ובהחלט לא האחרון – קאי סוטו, סנטר בגובה 2.18 מ’, הוא הפרוספקט הצעיר הבא שמצטרף לג’י ליג. בדומה למקרים קודמים, גם סוטו בן ה-18 החליט לשחק בג’י ליג ולא בליגת המכללות בשנה הקרובה, למרות שלפי דיווחים שונים הוא קיבל הצעות גם ממספר מכללות. בשונה משלושת הפרופסקטים […]
דילוג לתוכן