גמר nba

יוסי
2 0
Read Time:2 Minute, 11 Second

גמר nba כתבה מקיפה – פלייאוף 2019: בעונה קודם, בוסטון הגיעה עד גמר המזרח בעונת הרוקי של טייטום, ולמרות שקיירי אירווינג וגורדון הייווארד היו פצועים. הציפיות ל-2019 היו גבוהות. כך גם היתה הנפילה – אחרי שהדיחו את אינדיאנה בסיבוב הראשון, הסלטיקס פגשו את מילווקי של ה-MVP יאניס, וקיבלו בראש 4-1.

 

 

גמר nba מסע הנקמה של בוסטון

כותב : רועי פרידלנדר

 

פלייאוף 2020: כמו שנת 2020, גם הפלייאוף של אותה שנה היה משוגע. מילווקי נכנסה כפייבוריטית אבל הובסה 4-1 בסיבוב השני ע”י מיאמי. טורונטו, האלופה הטרייה אך ללא קוואי, פגשה את בוסטון בסדרה שהגיעה עד למשחק 7 נהדר שנצבע לבסוף בירוק. גמר nba של המזרח הם פגשו את מיאמי חדורת המטרה שניצחה אותם ב-6 משחקים בדרך לגמר הבועה.

 

 

סדרת גמר nba 2022

 

 

פלייאוף 2021: עונת 2021 הייתה לא יציבה בבוסטון סלטיקס. פציעה מוקדמת של טייטום, ובהמשך של בראון, פגעו בשטף של הקבוצה שבסוף מצאה את עצמה במקום השביעי דרך הפלייאין. הם פגשו את ברוקלין בסיבוב הראשון, ובלי תצוגת ענק של 50 נקודות של טייטום הסדרה הייתה נגמרת בסוויפ. שוב, 4-1 שולח את בוסטון הביתה.

 

גמר nba 2022

 

פלייאוף 2022: עונת 2022 של בוסטון הייתה משוגעת, ועצם ההגעה שלהם לגמר היא הישג מדהים בפני עצמו. הם פתחו את העונה בצורה רעה מאוד, הצמד טייטום-בראון נראה כבוי ולא מסונכרן, והמאמן החדש עשה רושם של אחד שלא שולט בחדר ההלבשה ובעיקר לא מצליח לתעל את כל הכישרון שיש לו בידיים. באזור ינואר הכל השתנה, כשהקבוצה הרימה את הרמה בהגנה, הכוכבים התחילו לשחק בקבוצתיות ורצף ההצלחות הוביל אותם כל הדרך למקום השני במזרח הקשוח. מסע הנקמה החל.

 

הסיבוב הראשון

 

בסיבוב הראשון, הסלטיקס פגשו את  קבוצת ברוקלין נטס שהדיחה אותם בשנה שעברה, כשהפעם בוסטון מגיעה מהמקום השני ודווקא ברוקלין במקום השביעי. בניגוד לציפיות של הרבה מהפרשנים, בוסטון לא רק ניצחו את הסדרה, אלא גם על הדרך הראו לנטס איך עושים סוויפ. סיבוב שני – האלופה המכהנת והיריבה מ-2019, עם הפריק היווני. הפעם זה דרש 7 משחקים קשים ואגרסיביים (ונהדרים), שבסופם בוסטון הראתה אופי ומחקה עוד קבוצה מהרשימה.

 

גמר נבא

 

בגמר nba של המזרח הם פגשו את הקבוצה עם המאזן הכי טוב במזרח, שגם חתומה על ההדחה שלהם מ-2020. גם הסדרה הזאת הלכה ל-7 משחקים של הגנות קשות ותצוגות ענק, וגם הפעם הסלטיקס סיימו עם ידם על העליונה והדיחו את מיאמי היט.

 

מסע הנקמה של בוסטון בפלייאוף הזה היה מרשים בלשון המעטה, וכמה מתוק יהיה לסיים אותו עם אליפות נגד גולדן סטייט הגדולה. אבל כמו שבבוסטון כבר יודעים היטב, שום דבר לא יבוא בקלות ולעבור את הווריורס יהיה אתגר לא פשוט בכלל. האם בוסטון תלך עד הסוף הפעם, או שגולדן סטייט תיכנס לרשימת הנקמות?

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

סיכום משחק מספר 1 בגמר נבא

סיכום משחק מספר 1 בגמר נבא  אנחנו יום וחצי אחרי המשחק ויום וחצי לפני המשחק. הגיע הזמן לכתוב קצת את המחשבות האקראיות שהולכות וצצות לי בעקבותיו.   אז מה למדנו, אם בכלל?- ינון בר שירה סיכום משחק מספר 1 בגמר נבא   נתחיל מהשיח מסביב. כן, כל ניצחון בסדרת שבעה […]
תמונה של סיכום משחק מספר 1 בגמר נבא
דילוג לתוכן