קייל אנדרסון

יוסי
3 0
Read Time:2 Minute, 23 Second

שחקן 1 קייל אנדרסון הוא שחקן שקט. שומר טוב, לא מדבר יותר מדי עם השופטים או עם שחקנים אחרים. יש לו 11 עבירות טכניות בקריירה (ואנחנו זוכרים ש-16 בעונה גורר הרחקה). לשחקן 1 לא קשה לקבל עבירה טכנית, הוא רק צריך לעשות פרצוף, איזו תנועת ידיים של חוסר הבנה, אפילו אם יתעקש לדבר עם השופט על המהלך האחרון – זה יכול להיות סוף הערב בשבילו.

 

 

מעשה בשני שחקנים – קייל אנדרסון (ודריימונד גרין)

כתב רועי פרידלנדר

 

 

שחקן 2 הוא שחקן קולני שלא שומר את הרגשות שלו בבטן, השופטים יודעים טוב מאוד מה הוא חושב על כל שריקה שלהם, ולא מעט שחקנים עמדו מולו, חזה אל חזה, במה שהיה יכול להתפתח בקלות לתגרה המונית. לשחקן מספר 2 יש 153 עבירות טכניות בקריירה. הוא צריך לעבוד קשה בשביל כל טכנית וטכנית, אם זה פחות מללכת מכות – יכול להיות שהוא בכלל לא יקבל את השריקה הזו. אם הוא יתווכח, זה בסדר, כי זה לא מרגש, זה קורה כל הזמן. החבל ששחקן מספר 2 מקבל גדול בהרבה מזה של שחקן מספר 1.

 

קייל אנדרסון

 

שחקן מספר 1 הוא קייל אנדרסון. אנדרסון הורחק במשחק מספר 3 בסדרה בין גולדן סטייט לממפיס אחרי שלא הסכים עם שריקת עבירת תוקף. הוא פנה לשופט בצורה הכי מנומסת שאני זוכר משחקן, וחטף עבירה טכנית. כשהוא ניגש לדבר עם השופט על השריקה קיבל יחס מזלזל, והשופט התרחק ממנו בכל פעם שאנדרסון התקרב וניסה לדבר איתו. לבסוף אנדרסון התייאש, ועשה תנועה של ויתור עם הידיים. שופט אחר ראה את זה וזרק אותו מיד מהמשחק.

 

שחקן מספר 2, כנראה ניחשתם, הוא דריימונד גרין. גרין הוא הלב והנשמה של גולדן סטייט, ולא בדיוק שחקן רגוע. במשחק מספר 2 נגד דאלאס, הוא קיבל טכנית במהלך הרבע השני בעקבות מהלך שלא הוא עשה. לאחר השריקה הזו, נראה היה שגרין עושה כל מה שהוא יכול כדי לקבל עבירה טכנית נוספת, אבל השופטים פשוט סירבו לתת לו את ההרחקה. הוא נעמד צמוד, מצח אל מצח עם רג’י בולוק וכמעט הלך איתו מכות – כלום. הוא המשיך להתלונן ולצעוק על השופטים אחרי כל שריקה, וקיבל הסברים והתגוננויות של השופטים. ההרחקה פשוט לא הגיעה.

 

לסיכום המאמר קייל אנדרסון

 

אחרי הטכנית הראשונה של גרין, רג’י מילר אמר שגרין צריך להיזהר שלא לקבל טכנית נוספת. סטן ואן גנדי ענה לו שמאוד ברור שהשופטים החליטו שהם לא זורקים אותו מהמשחק, והוא לגמרי צדק. בסוף גרין התעייף והראה לשופטים איך עושים את זה נכון, ויצא בשש עבירות. הכוונה שלי היא ממש לא לרדת על דריימונד גרין.

גרין הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה, ואחת הסיבות שגולדן סטייט בגמר המערב ומובילה 2-0. הבעיה היא בשיפוט. נראה שאין שום בקרה על מתי השופט מחליט לשרוק עבירה טכנית ומתי לא, וגרוע מכך – נראה שיש שחקנים שלהם מותר להתלונן ולריב, פשוט כי הם הפכו את זה לשגרה. אבל ברגע ששחקן שקט מתלונן, הוא מקבל טכנית מיד. שיפוט שמבדיל בין שחקן לשחקן, במיוחד בעניין העבירות הטכניות, הוא בעיה שהליגה צריכה לשבת בקיץ ולהבין איך פותרים אותה.

Happy
Happy
100 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

דווין בוקר

רק לפני שנה דווין בוקר היה הבדיחה של עולם הכדורסל, אחרי שהסרטון שלו מתלונן על דאבל טים שעשו לו באימון קיץ הפך ויראלי. “לא עושים דבר כזה פה” הוא אמר, “אנחנו עובדים על המשחק שלנו” , “זה חלק מלעבוד על המשחק שלנו” השיב לו ג’ואקים נואה שהיה באימון וחידד לכולם […]
תמונה של דווין בוקר
דילוג לתוכן