בלייק גריפין

יוסי
1 0
Read Time:2 Minute, 5 Second

אחת התופעות המפתיעות ביותר של הפלייאוף הזה היא החזרה לרלוונטיות של שחקנים שכבר חשבנו שזמנם בליגה הזו עבר. ניקולס באטום היה החוזה הגרוע בליגה ושחקן שכמעט לא ראה דקה בשארלוט של שנה שעברה, על בלייק גריפין דיברו כמו על שחקן עבר ואוסטין ריברס היה מספיק גרוע כדי להחתך מהסגל של הניקס.

 

חזרו מהמתים- ינון בר שירה

 

לפתע – כולם שחקני חמישייה שתרמו רבות להצלחת קבוצתם בשלבי ההכרעה. ריברס תופר שלשות במאני טיים, גריפין הופך ליאניס סטופר ומטביע לו על הפרצוף לקינוח ובאטום משחק 42 דקות במשחק 7 והופך לחלק קריטי בסמול בול של הקליפרס

 

מה הוביל לשינוי של בלייק גריפין 

 

מה הוביל לשינוי של בלייק גריפין ? האם השחקנים האלו לפתע גילו מחדש את הכדורסל? האם אנחנו הזדרזנו לקבור אותם בעודם בחיי הכדורסל שלהם? אנסה לתת כאן כמה רעיונות. מאמין שבסופו של דבר מדובר בשילוב של רובם

1.אבק כוכבים – שלושת השחקנים הללו משחקים יחד עם כוכבי על שהם בטופ העולמי – דוראנט, יוקיץ’ וקוואי. כשיש לך שחקן שתופס כל כך הרבה תשומת לב מההגנה זה הופך את התפקיד שלך על הפרקט להרבה יותר פשוט והרבה פחות שוחק. בזמן שהכוכב (או במקרה של ברוקלין, הכוכבים) מקבל את כל תשומת הלב מההגנה לעתים כל מה שצריך זה לתפור שלשה פנויה לחלוטין, כמו באימון.

 

עוד נתונים על השינוי של בלייק גריפין : 

 

3. אינטנסיביות- בהמשך לסעיף אחד, כשהתפקיד שלך יותר פשוט והיוסאג’ נמוך קל יותר להעלות אינטנסיביות. קל יותר לבחור לזנק על כדור אבוד כשלא תזרוק עם המרפקים הכואבים עוד 30 זריקות במשחק. השחקנים האלו יכולים להרשות לעצמם להיות אצני 100 מ’ שמצטרפים ב-100 האחרונים של ריצת 400. הם רעננים יותר ומוכנים יותר.

4. הם טובים בכדורסל, אשכרה טובים– קל לשכוח כשרואים את השחקנים הגרועים בליגה נבא שהם עדיין בטופ 450 כדורסלנים של כדור הארץ. הם ייראו לכם בליג פאס גרועים ומביכים, אבל אם כל אחד מהם יבקר במגרש השכונתי שלכם אתם תהיו בהלם מוחלט ותחשבו שמדובר בתופעת טבע לא הגיונית ברגע ששחקן כזה מקבל סיטואציה קלה יותר מול שומרים חלשים יותר הרבה יותר קל לו להזכיר לנו שגם אם הוא כבר לא בעלית של העלית בלייק גריפין עדיין שחקן כדורסל מדהים.

 

לסיכום : 

 

אולי זה רק משבר קטן וזה חולף?- מדהים לחשוב על זה אבל מדובר בבני אדם ולא בדמויות בNBA2K. בני אדם עוברים משברים בחיים, חלקם לא קשורים לפרקט עצמו, חלקם חוסר ביטחון רגעי שמשתנה עם הסיטואציה המשתנה. אז מי יודע? אולי עוד שנה נתלהב מקווין לאב? נבקש סליחה מקמבה או פורזינגיס או מ- בלייק גריפין ? קשה לדעת… כך או כך אולי שווה לחכות עם קביעות סופניות לשחקנים שעוד נשאר להם כדורסל לתת.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ליגת האלופות בכדורסל

לפי הדיווח שהתקבל לא מזמן, חמש קבוצות ישראליות נרשמו למפעל הבכיר של פיבא ” ליגת האלופות בכדורסל “. עירוני נס ציונה – זוכת מפעל המשנה, היורופקאפ, תשחק באופן אוטומטי בשנה הבאה בליגת האלופות. הקבוצות שנרשמו למפעל הן הפועל ירושלים, הפועל חולון, הפועל אילת, הפועל חיפה ומכבי ראשון לציון. מסתמן שירושלים […]
תמונה של ליגת האלופות בכדורסל 2022
דילוג לתוכן